⇒⇐ MEN TATARMAN TATARMAN, DUNYAĞA QOL ATARMAN, YAMANLIQTAN QAȘARMAN, YAQȘILIQMAN YAȘARMAN, QAYDA BARSAM AYTARMAN, MEN TATARMAN TATARMAN!⇐⇐********* Qoș keldĭnĭz saypamĭzğa! Qapımız așıq törĭmĭz boș!

"Părerea mea"

Share/Bookmark

"Părerea mea"
Pentru cei care au copiii la scoala comunitară, respectiv la limba tătară sau la ansamblurile uniunii, contează doar ca toate acestea să continue, indiferent de partidul care aduce un deputat în curtea UDTTMR. Mare, mic, acesta este un compromis rezonabil dacă avem o şansă din nimicul care s-a creat. E prea târziu de stat şi găsit/judecat vinovaţii, şi este mult mai important în momentul de faţă să se depăşească această criză prin vot pozitiv.

Copiii sau proiectele reuşite ale uniunii ce se pot pierde în 4 ani fără finanţare nu au nicio vină că unii dintre noi pun interesele personale înaintea priorităţilor.

Toţi cei cu care am discutat despre această problemă sunt de părere că primii care au de pierdut şi cei mai importanţi sunt copiii, viitorul nostru. Dacă ne interesează viitorul nostru comun, votăm şi pe dracu până trecem puntea. Dacă nu ne interesează, ci doar vrem să rânjim în comentarii, pentru că nu avem copii, fiindcă nu suntem de pe aici, nu ştim drumul uniunii, nu ştim ce s-a făcut bun pe la uniune pentru că nu vrem să vedem dintr-un motiv sau altul, ori vrem doar să criticăm şi atât, atunci votăm cu alţii - cu PSD, PNL, PLM...

Mă interesează pe mine Tăriceanu prosticeanu sau Băsescu antisleamu? Poate că nici nu mă duceam la vot, că oricum sunt apolitic, convins că interesul meu din punctul de vedere al politicienilor este ultim. Poate că sunt anti-pesedist, dar a trebuit să sprijin un tătar votând cu PSD. Şi-l am primar. Un tătar! Şi n-am murit! Ca să vezi, trăiesc cu compromisul făcut. Unul dintre multele compromisuri pe care suntem nevoiti să le facem în fiecare zi a existenţei noastre. Să ridice mâna ăla care nu face compromisuri! Poate că am făcut un compromis angajându-mă undeva anume, cu gândul să fac treabă, şi poate să schimb concepţii, fiind judecat de cei care doar cred că ştiu lucruri. Poate chiar acum, scriind acest text, fac un compromis riscând să fiu prost înţeles, ca de multe alte dăţi. "Compromisul băgării pielii la saramură". Ceea ce nu văd de la prea mulţi zilele astea. Poate că au simţul conservării mai dezvoltat, sau poate că sunt mai fricoşi decât am fost eu acuzat...

Revenind, sunt eu perfect ca să îmi pot permite să nu fac compromisuri şi să-mi calc principiile câteodată? Pot să le cer altora perfecţiune? Dar'atunci ce este cu toată atitudinea asta distructivă?! Cui îi facem în ambiţie? Cine are de pierdut de fapt? În orice caz nu ăia care consideră limba tătară o limbă moartă, nu ăia care îşi ţin copiii acasă în loc să fie pe lângă tătari, nu ăia care nu au călcat pe la vreo acţiune a uniunii, în niciun caz turcu ăla în cămaşă de forţă şi fost violator demonstrat.

Eu votez cu ALDE'le lui Tăriceanu (deşi nu-l înghit pe prostul ăla) consolându-mă puţin cu gândul la Vrabie, DAR numai ca Ersun Anefi să ajungă deputat. Ersun Anefi trebuie să ajungă deputat, pentru ca apoi să treacă la Minorităţi din partea UDTTMR. Ca apoi UDTTMR să beneficieze de finanţare, finanţare cu care putem face proiecte adevărate, şi putem avea speranţa că se vor cheltui cu chibzuială mult mai mare, că se va asculta de sfaturi.

Şi hai să lăsăm ţigăneala la ţigani, noi suntem Tătari!
Ersun Anefi - candidatul UDTTMR pe lista ALDE


Ersun Anefi - Candidat ALDE, poziţia 4 pe buletinul de vot.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

COMENTARIILE SUNT SUPUSE MODERARII INAINTE DE PUBLICARE!
COMENTARIILE "ANONIM" NU VOR FI PUBLICATE!